a

Latest Posts:

Sorry, no posts matched your criteria.

Follow Us:

Back To Top

Dokelu freš šalát bistro Košice

Dokelu freš šalát bistro Košice

Tento projekt je naším dieťaťom. Je náš. My nie sme len obyčajná online marketingová agentúra. Náš tím sa skladá z ľudí, ktorí reálne riadili biznis alebo ho tvorili. A to zostalo hlboko zakorenené v našej DNA, aj v DNA ZOOMZOOM. Vzhľadom k našim skúsenostiam a víziám, nechceme našim klientom len radiť ako viesť marketing a podnikanie, ale to aj reálne z našej strany vykonávať. Dali sme si zadanie – vytvoriť správny koncept bistra, ktorý by bol in, jedinečný a náš. Zhodli sme sa na šalátovom bistre Dokelu freš šalát bistro. Ako sme ho vytvorili?

#1 Podnikateľský plán a realizovateľnosť

Na začiatku všetkého je jedna veľká analýza, ktorú sme spolu s kolegami vytvorili. Pozreli sme sa na stravovacie prevádzky v Košiciach, na Slovensku a vo svete so zadaním nájsť tzv. Modrý oceán. Niečo, čo tu ešte nie je a môžeme v tom byť jedineční. Pod dlhšom uvažovaní a analýze trhu sme prišli na nápad zrealizovania freš šalátového bistra. A tak sme sa pustili do práce. Na začiatku je dôležité mať biznis plán a presný predpoklad realizovateľnosti. Na základe uvedeného plánu a predpokladov sme sa pustili do projektu šalátového bistra. Nemali sme vôbec nič. Vedeli sme však, že to chceme urobiť.

#2 Vytvorenie značky

Značka je dôležitá. Musí zosobňovať Vaše podnikanie. Vyvolávať vo Vašich zákazníkoch emóciu, otázku, dôveru, vzťah či čokoľvek iné, s čím sa bližšie identifikujete. Z toho dôvodu sme začali tvoriť značku, na ktorej sme si dali záležať. Nebolo to jednoduché. Vzniklo viacero variantov, ktoré sme postupne testovali, menili či zamietali. Nakoniec z toho vznikla značka Dokelu. Je hravá, je freš, je in. Je spojením toho najpodstatnejšieho v našom produkte – zeleniny a hravosti zároveň. Povedali sme si> prečo nie?! Začali sme s tvorbou loga a jeho osobitého vizuálu. Chceli sme, aby si túto značku ľudia obľúbili, vyhľadávali ju, hrali sa s ňou a zabavili sa.

#3 Tvorba produktov a komunikačných kanálov

Tvorba produktov stála rovnako na nás. Začali sme sa hrať s produktami, ktoré by sme chceli na trh priniesť, a to zdravé a chutné šaláty. Robili sme si prehľad v jednotlivých ingredienciách, dresingoch a svetových kuchyniach tak, aby sme doniesli zákazníkom rýchle a chutné šaláty. Podarilo sa nám vytvoriť chutný Cézar šalát, Kozí syr flambé, Karma Kormu či Kus Kura, Kus Kus. Hravosť – ako v našej značke, tak aj v produktoch a ich názvoch ostala. Ku komunikácii značky sme vytvorili jej osobitý vizuál, webovú stránku, na ktorej si ľudia môžu objednať svoj šalát na presný čas a dátum. Spustili sme ako prví v Košiciach pick-up point pre naše šaláty. Naši zákazníci si z pohodlia kancelárie alebo domova objednajú šalát, ktorý si už len vyzdvihnú, a nemusia tak čakať v rade.

#4 Spravovanie kampaní a komunikácie

Pre Dokelu freš šalát bistro tvoríme všetko. Od fotenia produktov, displejov, menu, plagátov – no skrátka všetko. Je to naša zábava. Pri každej zmene nášho sortimentu vychádzame z dát: čo naši zákazníci chcú, čo nechcú, aké prichádza obdobie a čo očakávajú. Na základe toho nastavíme produkty, pre ktoré prichystáme komunikačnú kampaň na podporu predaja. Sústreďujeme sa na rôzne komunikačné kanály ako zobrazovacia kampaň na webe, komunikácia na Facebooku, tvorba kupónov a súťaží (napríklad o mesiac alebo týždeň šalátov zdarma). Tvoríme a vymýšľame nové spôsoby toho, ako komunikovať a hrať sa s naším zákazníkom.

Kategória:
Dátum:
0